Nike 2025 оны хамгийн хүчирхэг сурталчилгаа: "So Win"
- marketing880320
- Sep 25
- 2 min read

2025 он бол маркетингийн салбарт бүтээлч байдал, нийгэмд эерэг нөлөө үзүүлсэн компанит ажлуудаар онцлог жил байлаа. Тэдгээрийн дундаас Nike-ийн “So Win” x WNBA хамтарсан компанит ажил олон нийтийн анхаарлыг хамгийн ихээр татаж, жендэрийн тэгш байдлыг сурталчилсан жинхэнэ жишээ болон тодорсон юм.
Эмэгтэй спортын талыг дэмжсэн санаачилга
“So Win” компанит ажлын гол зорилго нь зөвхөн бүтээгдэхүүн сурталчлах бус, АНУ-ын эмэгтэй сагсан бөмбөгийн холбоо (WNBA)-ын тамирчдын хичээл зүтгэл, амжилтыг олон нийтэд хүргэхэд чиглэжээ.
Nike компанит ажлаа видео сурталчилгаа, дижитал контент, зурагт самбар зэрэг олон сувгаар хэрэгжүүлсэн бөгөөд энэ нь спортын фенүүдээс гадна хэвлэл мэдээллийн өргөн дэмжлэгийг авч, эерэг сэтгэгдэл төрүүлсэн.
Компанит ажлыг тодотгосон тамирчид
Caitlin Clark – 2024 оны NCAA-ийн MVP, TIME сэтгүүлийн “Athlete of the Year”, WNBA-ийн Indiana Fever багийн тоглогч, Nike-ийн гурав дахь нэрийн бүтээгдэхүүнтэй тамирчин.
A’ja Wilson – Las Vegas Aces-ийн од, WNBA-ийн түүхэнд анхны дөрвөн удаагийн MVP, 2025 онд 23.4 оноо, 10.2 самбарын дундаж үзүүлэлттэй тоглогч.
Sabrina Ionescu – New York Liberty-ийн гол тоглогч, WNBA-ийн аварга, Nike-ийн нэрийн бүтээгдэхүүнтэй болсон анхны эмэгтэй сагсан бөмбөгчин.
Тэдний амжилт, нийгэмд үзүүлсэн нөлөө нь Nike-ийн “So Win” компанит ажлыг бодит хүчтэй платформ болгон өргөжүүлсэн.

Хэрэглэгчдийн хүлээн авалт ба нөлөө
“So Win” нь хэрэглэгчдийн дунд өндөр хүлээлт авч, Nike-ийн брэндийн нэр хүндийг шинэ түвшинд хүргэсэн.
Caitlin Clark оролцсон Super Bowl-ийн сурталчилгаа Instagram дээр 66 сая гаруй үзэлттэй болж, Nike-ийн түүхэнд хамгийн их үзсэн видео болсон.
WNBA-ийн одуудын оролцоо компанит ажлыг илүү бодитой болгож, залуу охид бүсгүйчүүдэд спортын мөрөөдлөө дагах урам зориг өгсөн юм.
Борлуулалтын амжилт
Энэхүү компанит ажил нь Nike-ийн бизнесийн хувьд ч амжилттай байлаа.

A’ja Wilson-ийн нэрэмжит A’One crossover 5 минутын дотор онлайн худалдаанд бүрэн зарагдсан.
Caitlin Clark-ийн нэрэмжит Kobe 5 Protro PE загварын crossover ердөө 1 минутын дотор дуусч, дахин худалдаанд $400-д хүрсэн нь хэрэглэгчдийн өндөр сонирхол хэр их байсныг харуулж байна.

WNBA-ийн өсөлт ба Nike-ийн стратеги
Nike эмэгтэй спортын зах зээлд илүү хүчтэй байр суурь эзлэх стратегийг хэрэгжүүлж байна.
Caitlin Clark-ийн тоглолтууд рекламын үр дүнг 4.8 дахин нэмэгдүүлсэн нь Nike-ийн WNBA-д төвлөрсөн бодлогын оновчтойг нотолсон.
Компанит ажлын агуулга нь зөвхөн спорт биш, харин нийгмийн үнэ цэнийг илэрхийлсэн нь хэрэглэгчдэд илүү хүчтэй хүрсэн.
Дүгнэлт
Nike-ийн “So Win” бол 2025 оны хамгийн онцлох сурталчилгааны нэг бөгөөд зөвхөн борлуулалт нэмэгдүүлээгүй, эмэгтэй спортын үнэ цэнэ, тамирчдын амжилтыг олон нийтэд хүргэсэн томоохон алхам байлаа.
Энэхүү компанит ажил нь маркетингийн салбар улам илүү нийгэмд үнэ цэнэ бүтээх, урам зориг өгөх чиглэл рүү шилжиж буйг тод харуулж байна.





Comments