top of page
Search

Маркетингийн төлөвлөгөөндөө дэлгэцийн зар сурталчилгааг нэмэх 6 шалтгаан

ree

Орчин үеийн бизнесийн өрсөлдөөнт орчинд хэрэглэгчийн анхаарлыг татах, брэндийг танигдуулах, борлуулалтаа нэмэгдүүлэхэд зөв маркетингийн сувгийг сонгох нь стратегийн гол шийдвэрийн нэг байдаг. Уламжлалт болон дижитал сувгуудыг уялдуулан ашиглах нь үр дүнг олон дахин нэмэгдүүлдэг бөгөөд үүний дунд дэлгэцийн зар сурталчилгаа (Digital Out-of-Home, DOOH) онцгой байр суурь эзэлдэг.

Таны маркетингийн төлөвлөгөөнд дэлгэцийн зар сурталчилгааг зайлшгүй оруулах 6 гол шалтгааныг дэлгэрэнгүй авч үзье.


Илүү их харагдах байдал ба анхаарал татах чадвар


Дэлгэцийн зар сурталчилгаа нь хөдөлгөөнт дүрс, гэрэл, өнгөний контраст, 3D анимаци зэрэг олон элементээр дамжуулан хэрэглэгчийн нүдийг хамгийн хурдан татдаг. Статик зурагт хуудсыг хүмүүсийн 80% нь үл тоодог бол хөдөлгөөнт дэлгэц дээрх контентыг 4 дахин илүү анхааралтай хардаг гэсэн судалгаа бий (The Future Wall, 2024).

Жишээ:

Unilever–ийн Magnum брэнд Сингапурт программатик дэлгэц ашиглан урсгалд суурилсан зар цацсанаар бүтээгдэхүүний борлуулалт богино хугацаанд 20%-иар өссөн.


Үр дүнг хэмжих боломж


Орчин үеийн дэлгэцийн системүүд нь зөвхөн зар цацах биш, үзэгчдийн урсгал, хүйс, насны бүлэг, тухайн байрлалаар өнгөрсөн хүний тоо зэрэг өгөгдлийг бодитоор хэмждэг. Энэ нь маркетингийн төсөвт зарцуулсан мөнгөний ROI (Return on Investment)-г шууд тооцох боломжийг олгодог.

Жишээ:

Coca-Cola Япон улсад метроны дэлгэц дээр real-time campaign явуулж, тухайн өдрийн цаг агаарт тохируулан уух бүтээгдэхүүний зар харуулжээ. Үүний үр дүнд 2 сарын хугацаанд тухайн бүс нутагт ундааны борлуулалт 18%-иар өссөн байна.


Өндөр уян хатан байдал


Дэлгэцийн зар сурталчилгааг цагийн бүс, байрлал, зорилтот үзэгчийн онцлог-т тааруулан шуурхай өөрчлөх боломжтой.

  • Өглөө: кофе шопын зар

  • Өдөр: түргэн хоолны ресторан

  • Орой: шоу тоглолтын мэдээлэл

Энэ уян хатан байдал нь бусад сувгуудаас ялгардаг том давуу тал юм.

Жишээ:

McDonald’s UK–д дэлгэцийн зар сурталчилгаагаа цаг агаарын нөхцөлтэй уялдуулан өөрчилж, бороотой өдөр халуун кофе, нартай өдөр зайрмаг сурталчилснаар хэрэглэгчийн оролцоо 15%-иар нэмэгдсэн.


ree

Брэндийн имиджийг шинэчилж, орчин үеийн мэдрэмж өгөх


Орчин үеийн, хөдөлгөөнт, интерактив дэлгэцийн сурталчилгаа нь таны брэндийг технологид суурилсан, орчин үеийн, инновацлаг байдлаар хэрэглэгчдэд таниулахад тусалдаг. Энэ нь хэрэглэгчийн сэтгэлд шинэ, сонирхолтой дүр төрхийг үлдээдэг.

Жишээ:

Tesla Шанхайд нээлтийн үеэр хотын төвийн томоохон дэлгэцүүдийг ашиглаж, 3D animation-тэй immersive visual campaign хийснээр олон нийтийн дунд “шинэ эрин”-ий технологийн компанийн дүр төрхийг бүрэн илэрхийлж чадсан.


Бусад маркетингийн сувгуудтай хослуулан илүү үр дүнтэй байх


Дэлгэцийн зар сурталчилгаа нь онлайн маркетинг, нийгмийн сүлжээний компанит ажлуудтай нэгтгэхэд оновчтой.

  • QR кодоор шууд вэбсайт руу оруулах

  • Хөнгөлөлтийн код өгч худалдан авалтыг өдөөх

  • Social media challenge-т уриалах зэрэгт ашиглан үзэгчийг шууд үйлдэл хийхэд уриалж, борлуулалтыг нэмэгдүүлэх боломжтой.

Жишээ:

Nike–ийн “So Win” кампанит ажлын хүрээнд WNBA тоглолтын үеэр дэлгэцийн зар болон Instagram Reels-ийг хослуулсан. Дэлгэц дээр гарсан QR кодоор 24 цагийн дотор 1 сая гаруй хэрэглэгч Nike-ийн аппликейшн руу нэвтэрч, борлуулалт шууд өссөн.


Байнга хүний нүдэнд өртөх боломж


ree

Хөл хөдөлгөөн ихтэй зам, худалдааны төв, метро, оффисын лифт зэрэг газруудад дэлгэц байршуулах нь брэндийн танигдлыг урт хугацаанд тогтвортой өсгөдөг.

Brand recall буюу хэрэглэгчийн брэндийг санах чадвар 6 сарын туршид дэлгэцийн сурталчилгаанд өртсөн хэрэглэгчдийн дунд 30%-иар өссөн гэсэн судалгаа бий (Statista, 2024).

Жишээ:

Samsung Барселон хотын гол гудамжинд Galaxy S цувралын дэлгэцийн зар явуулснаар тухайн бүтээгдэхүүний брэнд recall 3 сарын дотор 40%-д хүрсэн.


Дүгнэлт


Дэлгэцийн зар сурталчилгаа нь зөвхөн анхаарал татах төдийгүй:

  • Үр дүнг нарийн хэмжих боломж олгодог

  • Хугацаа, байрлалд уян хатан

  • Брэндийн имиджийг орчин үеийн болгодог

  • Онлайн ба оффлайн маркетингийн сувгуудтай уялдуулан хүчийг нэмэгдүүлдэг

  • Урт хугацаанд брэндийн танигдлыг баталгаажуулдаг

Өнөөдөр дэлхийн шилдэг брэндүүд DOOH буюу дэлгэцийн сурталчилгааг стратегийн гол бүрэлдэхүүн болгож, “анхаарлыг борлуулалт болгон хувиргах” чадвартай сувгийн нэг гэж үзэж байна.


ree

 
 
 

Comments


©2024 by Vexa Solution LLC. All rights reserved

  • Instagram
  • Facebook
  • YouTube
bottom of page